reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Bukviar

Stanislav Bukviar

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je ťažké napísať kto som, pretože keď sa na seba pozriem ja môžem vidieť úplne iného človeka ako uvidíte, alebo si predstavíte Vy, keď budete čítať tento blog. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Podivín na druhej strane zrkadla

Stanislav Bukviar

Podivín na druhej strane zrkadla

  • 17. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 443x
  • 0
Život náš každodenny: Deň, na ktorý čakám každé dva týždne - deň D

Stanislav Bukviar

Život náš každodenny: Deň, na ktorý čakám každé dva týždne - deň D

Vzal som do rúk gitaru a odišiel som do obývačky. V izbe si totiž brat púšťal nejakú diskofilnú blbosť a ja som nemal najmenšiu chuť to počúvať, nie to ešte kaziť ňou "nádherné" tóny gitary. Ľahol som si teda na zem, lebo na gauči boli porozkladané najrôznejšie pakšaméty od čerstvo opraných ponožiek, ktoré na mňa kukali prosebnými neviditeľnými očkami aby som ich popároval pekne jednu k druhej aby im nebolo smutno. Až po niečo, čo bola asi kedysi kniha, teraz však vypadala skôr ako mapa k pokladu pokvapkaná zbytkami vína a kávy...

  • 14. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 645x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu